Foto
Zoeken in blog

Inhoud blog
  • De SEO van een bestaande website kan verbeteren.
  • Vijf voordelen van goede website optimalisatie.
  • Een nieuwe website. Waar u zeker moet op letten!
  • De voordelen van een goede webshop.
  • Technisch onderhoud van een website is noodzakelijk voor een hoge ranking.
  • De voordelen van responsive websites.
  • Zelf een website onderhouden vs website onderhoudscontract.
  • Ook een goede website kan voor u online verkopen.
  • Vijf tips voor een succesvolle website.
  • Vijf tips om meer te verkopen met uw online shop.
    Archief per maand
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 09-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
    Website, e-promotie, webshop tips.

    2Trees is gespecialiseerd in internetreclame voor KMO’s, zelfstandige ondernemers en vrije beroepen. Met professionele, efficiënte toepassingen helpen wij u om uw aanwezigheid, promotie en verkoop via het internet te verbeteren. 2Trees richt zich naar de kleinere budgetten met oplossingen die praktisch, eenvoudig maar vooral doeltreffend zijn.
    23-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tips voor een goede nieuwsbrief
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een E-nieuwsbrief biedt het grote voordeel dat je op een heel doeltreffende manier de band kunt onderhouden met je klanten en prospecten. Ter zelfde tijd profiteer je van de mogelijkheid om reclame te maken voor (een deel van) je eigen producten of diensten én slaag je er in om je verkopen een "push" te geven. De nieuwsbrief biedt dus veel troeven, op voorwaarde dat hij goed is opgemaakt. Er zijn drie categorieën waar je best aandacht aan schenkt:

    Uitzicht van een E-nieuwsbrief.

    De "look" van je nieuwsbrief is van groot belang. Een aangename lay-out nodigt immers uit om hem te lezen. Dit is een van de eerste criteria om een lezers al dan niet te laten afhaken. Een rommelige opmaak, onverzorgde schikking of kwaliteitsloze foto's geven de impressie dat ook de inhoud niet erg belangrijk is. Wie een nieuwsbrief goed wilt gebruiken, investeert best eenmalig in een professioneel ontwerp dat door een specialist wordt gemaakt.

    Een ander facet van het uitzicht is een goede mix tussen tekst en foto's. Goede foto's zijn onmisbaar omdat ze eerst bekeken worden en een bepaald voordeel van de tekst kunnen accentueren. Iedereen bekijkt graag fotootjes omdat dit snel gaat en weinig inspanning vergt. Neem dus de nodige tijd om functionele, toffe beelden te selecteren of op te vragen.

    Een gestructureerde opmaak zelf zorgt ervoor dat je snel een duidelijk inzicht krijgt in de onderwerpen, aanbiedingen en/of voordelen van je nieuwsbrief. Je abonnees appreciëren het als ze snel informatie kunnen vinden die hen interesseert zonder dat ze een hoop "ballast" moeten overlezen. Je hebt er geen baat bij om de mensen te ergeren, dus maak dat men snel zijn weg vindt in je bericht. Anders zit de kans er in dat een grote groep abonnees snel afhaken en zich uitschrijven.

    Zorg ten slotte dat er een aantal links opgenomen zijn in je nieuwsbrief om de mensen met een muisklik meer informatie te bezorgen over het onderwerp dat hen interesseert. Dit verhoogt het leescomfort van je abonnees omdat ze met minimale moeite de maximale informatie kunnen lezen.

    Inhoud van de nieuwsbrief

    Vooraf aan het uitgeven van een nieuwsbrief maak je best een planning op. Maak een inventaris van een 5-tal rubrieken waarrond je wilt werken. Hoe meer rubrieken je opneemt, hoe meer werk het vergt om voor elke nieuwsbrief nuttige informatie te sprokkelen. Maar een nieuwsbrief met te weinig items komt eerder als platte reclame (tot zelfs spam) over. Vind dus een goede formule voor jouw eigen KMO of bedrijf en blijf consequent rond dezelfde vaste rubrieken werken.

    Zorg voor elke nieuwsbrief voor een goede mix tussen informatieve artikels, een voordeel voor de lezers en eventueel reclame. Reclame stoort dus niet echt op voorwaarde dat de overige inhoud overheerst en reclame duidelijk als reclame herkend wordt.

    Durf voor reclame best wel inventief te zijn en spreek met een aantal collega handelaars af om in elkaars nieuwsbrief reclame te maken. Zo kom je op een toffe manier bij een grote groep nieuwe mensen terecht met je merk terwijl je eigen nieuwsbrief aan waarde wint. Bovendien moet je zelf dit deeltje niet meer schrijven, en dat is tijd gewonnen.

    Zorg tenslotte steeds voor een "call to action" zodat je kunt meten welk effect deze specifieke nieuwsbrief opleverde. Dit kan de bestelling van een speciale aanbieding zijn, of het aanvragen van een voordeelbon, toegangsticket, enz. Maar aan de hand van de reacties weet je op de duur haarfijn wat aanslaat bij je publiek en wat minder goed scoort.

    Nog een paar algemene richtlijnen.

    Vooraleer je een eerste nieuwsbrief uitgeeft, denk je best even na over de frequentie. Als je maar inhoud vindt om per kwartaal te werken, moet je niet spreken over een maandelijkse nieuwsbrief. Denk vooral aan het gevoel dat je bij je abonnees kunt losweken. Vermijd dat je abonnees de dag beginnen haten waarop ze jouw nieuwsbrief verwachten, maar vooral blijf trouw aan de gekozen frequentie.

    Bij het begin van elke nieuwsbrief is het ook tof om via een inleiding als uitgever het woord te richten tot je lezers en een paar beschouwingen mee te geven. Zeg hen duidelijk wat ze kunnen verwachten in deze uitgifte en zorg dat je de verwachtingen ook inlost.

    Zorg voor een goede interactiviteit tussen je nieuwsbrief en je normale website. Als je over een speciale aanbieding spreekt in je nieuwsbrief moet je deze ook op je website terugvinden met meer uitleg en met de mogelijkheid om ze te bestellen. Plaats gerust je nieuwsbrieven online op je website, zeker als ze goede algemene informatie bevatten over jouw activiteit, diensten of producten. Eenmaal men de weg gevonden heeft, kunnen oudere nieuwsbrieven uit informatie-oogpunt later nog worden gedownload door bezoekers aan je site.

    Werk tenslotte steeds met goede, bijgewerkte adresbestanden. Niets vervelender dan mensen ergeren die zich eerder uitschreven en nu plots terug een bericht van jou doorgemaild kregen. Vooreerst kun je hier gerechtelijk problemen mee krijgen, maar vooral commercieel is het een miskleun. Te vermijden dus. Maar net evengoed maak je best dat ook de adressen die je "gisteren vond" in je bestand zitten. Je weet immers nooit wanneer een klant zich zal melden.

    Ziezo, als je hier allemaal rekening mee houdt, zal je zeker scoren met je nieuwsbrief. Zonder twijfel zal je investering in dit promotiemiddel een hoog rendement opleveren. Dat is gegarandeerd.
    Nog meer tips vind je op onze folder over E-promotie die je op de 2TREES website vindt. Maar wil je werkelijk zeker spelen, laat je nieuwsbrief dan verzorgen door een professional en concentreer je zelf op je eigen specialisatie, nl. je klanten goede service leveren en je eigen activiteit perfect uitvoeren. Zo haal je het meeste rendement uit je inspanningen.

    2TREES is gespecialiseerd in het ontwerpen, opmaken en versturen van E-nieuwsbrieven voor KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen. We hebben een aantal interessante formules om uw nieuwsbrief heel efficiënt en op de voorziene termijn uit te geven. Kan een nieuwsbrief ook voor u een prima idee zijn? Neem nu vrijblijvend contact met ons op en laat u verbazen wat er allemaal mogelijk is, zelfs met kleinere budgetten.

    23-04-2008 om 08:56 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beter zaken doen met je website
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vaak denken KMO's en zelfstandigen dat, eenmaal ze geïnvesteerd hebben in een eigen website, het internet de toverformule zal zijn om de zaken te laten boomen. Hallo Houston, let's come to earth. Laat me hier even dit misverstand uit de wereld helpen. Een eigen website is onmisbaar indien ze goed wordt gebruikt door de eigenaar. Het is zowel een werkinstrument als een promotiemiddel. Mits een goed gebruik mag je zeker heel goede resutaten verwachten, maar als handelaar moet je er wel zelf aan meehelpen.

    Maak van je klanten je promotoren.
    Dit is een van de eerste zaken dat iedereen kan doen om van de eigen, nieuwe website een succesnummer te maken en om te zorgen dat de zaken erdoor verbeteren. Hoe kan je dit in de praktijk doen? Hier volgen een aantal tips die iedereen gerust kan toepassen:

    1. Zorg om te beginnen dat je eigen klanten geïnformeerd worden over je website. Zet je adres op je brieven, facturen. Maar ook een toffe affiche in je zaak, of een aankondiging op de desk van je zaak zelf helpt aan de bekendmaking.

    2. Verder verzamel je natuurlijk systematisch de e-mailadressen van je klanten. Stuur hen even een berichtje om je nieuwe website voor te stellen. Geef hen alvast mee wat ze er kunnen op vinden dat voor hen van belang is en hoe ze zelf voordelig er mee kunnen mee werken.

    3. Zet van tijd tot tijd nieuwe zaken op je website, en breng je klanten ervan op de hoogte. Zo maak je ze gewend dat ze van tijd tot tijd nieuws kunnen ontdekken op je website. En als je maakt dat je promoties, speciaal aanbod, enz. een week eerder op je site staat dan in de krant, zal dit zeker je aantal bezoekers gunstig beïnvloeden. Iedereen wordt liefst eerst geïnformeerd.

    4. Geef je klanten die hun e-mailadres opgeven om je nieuwsbrief te ontvangen een extra voordeel. Dat kan b.v. eenmalig een procent korting zijn bij een volgende aankoop. Dit zal hen stimuleren om zich op te geven. Laat hen zelf hun gegevens ingeven op je website. Zo heb je er zelf geen werk aan en maak je vooral geen typfouten.

    5. En als je dan met je zaak iets doet, een opendeurdag, of een verkoopactie, of een speciale aanbieding lanceren, kondig dit ook aan via je website én geef de bezoekers die je website consulteren terug een exclusief voordeel. Wees gerust, je zal zeker meer verkopen en de mensen zullen rap weten dat er voordeel te halen is via je website.

    Een goed en uitgebreid bestand van e-mailadressen is goud waard voor je zaak. Steek er dan regelmatig tijd in om adressen te verzamelen en wijzigingen aan te passen in je bestand. Om vervolgens regelmatig en systematisch dit adressenbestand te gebruiken. Want iedereen wordt graag op de hoogte gehouden, krijgt graag een voordeel en wordt graag persoonlijk aangesproken.

    2TREES is gespecialiseerd in het verzorgen van E-nieuwsbrieven, persacties en klantenacties via het internet voor KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen. Contacteer ons gerust vrijblijvend en laat u versteld staan wat je ook met kleinere budgetten kunt doen!

    16-04-2008 om 09:48 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slim werken met je website.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Het voorjaar zit er bijna op. Ook de drukte van opendeurdagen, nieuwe collecties, klantendagen, enz. ligt bijna achter de rug. Voor de KMO's en zelfstandige beroepen komt het er nu op aan om klaar te zijn voor het hoogseizoen. Zeker als je activiteit in de horeca, de decoratie-, ontpannings- of tuinsector ligt. Daarom is het nu ook tijd om even te kijken hoe je je website kunt gebruiken om beter (slimmer) zaken te doen. Graag delen we hier een 3-tal goede ideeën die iedereen kan gebruiken.

    Werk regelmatig de inhoud van je website bij.
    Een website waar de gegevens continue worden bijgewerkt is heel belangrijk voor een goed imago voor je zaak. Daarom is het goed om minstens elke maand zelf even de eigen website te overlopen. Kijk goed welke informatie achterhaald is (data voorbij, aanbod afgelopen, oude collectie, foute reclametekst, enz.). Ter zelfde tijd kan je ervan profiteren om elke maand een paar nieuwe items aan je site toe te voegen. Zo zien de bezoekers dat je website actuele informatie weergeeft, en dat wekt vertrouwen voor zowel je eigen zaak als voor de info die er wordt getoond.

    Mond aan mond reclame is nu belangrijker dan ooit!
    Het is reeds veel gezegd en geschreven: de mond aan mondreclame behoort tot een van de sterkste en zekerste promotievormen. Waar dit vroeger voornamelijk gebeurde via babbeltjes op de wekelijkse markt, of bij de bakker, beenhouwer en andere middenstanders, is het internet en de GSM nu in de plaats gekomen. Met een druk op de knop stuur je een bericht aan alle mensen in je adresboek. Het verschil ten opzichte van vroeger ligt nu in de snelheid van de informatieoverdracht. Mond aan mondreclame heeft nog steeds een aureool van "langzaam maar zeker". Dit is fout. Dank zij e-mail en mobiele telefoon is het nu "snel en zeker" geworden.

    Maak van je eigen klanten je eerste promotoren.
    2TREES heeft nu een aantal echt leuke acties voorbereid voor KMO's en middenstanders om hun klanten als promotoren voor hun eigen kar te spannen, maar wel op een originele en eigentijdse manier. Een leuke actie voor deze zomer kan een "Tell A Friend"-actie organiseren. We maken een tof aanbod en geven een leuk voordeel aan je eigen klanten. We mailen dit aanbod met een mooie nieuwsbrief naar je klanten (je hebt toch wel hun e-mailadressen, zeker) en nodigen hen uit om je zomeraanbod te delen met 5 van hun vrienden. Ze geraken aan hun voordeel bij afgifte van je nieuwsbrief en voilà. Jij als handelaar krijgt een pak nieuwe klanten over de vloer, je website is gepromoot, je eigen klanten zijn blij om een voordeel van je te hebben gekregen en je hebt een massa nieuwe e-mailadressen om verder mee te werken.

    2TREES E-promotie voor KMO's en zelfstandige beroepen.
    Meten is weten. Nog een waarheid als een koe. Nu is er geen enkele reden meer om even uit te testen wat E-promotie kan doen voor uw website en uw zaak. Om u bij te staan om op een goede manier het internet te gebruiken voor uw zaak kunt u nu op 2TREES beroep doen voor:
    - het onderhouden van uw website. We hebben 2 interessante formules. Wie maar sporadisch gegevens moet aanpassen kan bij ons kiezen om dit per opdracht te doen. Maar wie regelmatig nieuwe informatie wil plaatsen kan ook een heel interessante jaarovereenkomst afsluiten. Zo bent u zeker dat de belangrijke info tijdig, correct en foutloos online staat.
    - om de verkoop in het hoogseizoen te stimuleren kunt u met 2TREES een E-promotie-actie organiseren. We maken en versturen o.a. nieuwsbrieven, persberichten of klanteninfo's online. Heel tof en speciaal is echter een "Tell A Friend"-actie. Leuk voor je klanten en heel rendabel voor elke zaak. Wil je meer hierover weten, download hier onze gratis folder met tips over E-promotie.

    Doe nu de 2TREES test. Contacteer ons tijdig voor een vrijblijvend gesprek. Je kan steeds op ons (én onze volledige discretie) rekenen.

    09-04-2008 om 10:26 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2TREES start met 30 jaar ervaring!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    At last: we bestaan! Na de inspanning van de voorbije maanden, de eerste contacten met klanten, de eerste websites, de eerste webshop, formaliteiten allerhande en veel boeiende, toffe, leuke, nuttige gesprekken met allerhande bedrijven, zaken en personen is het nu officieel. Ons BTW nummer en alles wat erbij hoort is terecht. Een nieuw bedrijf? In naam en officieel ja. Maar in de praktijk: Ohlala... Meer dan 30 jaar ervaring, expertise en vakmanschap is nu gebundeld in 2TREES.

    Ann heeft een bijzonder gevoel voor het uitzicht van dingen. Lay-out, ontwerp en originele ideeën weet zij als geen ander te koppelen aan een eenvoudige organisatie of programmering. Bovendien heeft zij een aangeboren intuïtie voor zaken die werken. De essentie gebruiken in de pure vorm, maar dan wel op een fantastisch feestelijke manier, dat is in twee woorden gezegd de dada van Ann. Reeds meer dan 20 jaar staat zij in voor een brede waaier van communicatie: van tijdschriften, jaarboeken, nieuwsbrieven, folders, affiches tot websites, onlineverkoop, nieuwsbrieven en persberichten allerhande. Geen wonder dat wie eenmaal met haar werkte, dit het liefst wil blijven doen.

    Ikzelf voelde me meer aangetrokken tot commerciële domeinen. Ik was steeds al geboeid door WAT werkelijk doet verkopen. Daarom specialiseerde ik me de voorbije decennia in verkooppromotie, marketing en reclame-acties voor het brede publiek. Hoe spreek je een publiek aan, wat vertel je hen en wat niet. En vooral hoe gebruik je als KMO en kleine zelfstandige best een modern medium als het internet voor je eigen zaak? Sedert een 10-tal jaar werkte ik samen met Ann om de mensen via het internet te informeren en aan te trekken. Een open geest en open ogen zijn heel belangrijk in mijn vak. Zo blijf ik nieuwe trends op de voet volgen.

    Samen hebben Ann en ik meer dan 30 jaar ervaring in datgene wat wij nu met 2TREES brengen voor KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen. Met deze professionele staat van dienst hebben wij natuurlijk een netwerk opgebouwd van expertise, nuttige contacten, klanten en kennissen. Wat zij van ons en onze start vinden, kun je hieronder lezen. En hun reacties deden echt deugd. Alvast bedankt ervoor. Nu kijken we vol ambitie naar de toekomst. Wij zijn er klaar voor!

    Voel je vrij om ons -vrijblijvend- te contacteren en op ons een beroep te doen.

    Ann en Patrick danken alvast voor hun sympatieke wensen en steun:

    -----
    Beste Ann,
    Spijtig dat Patrick en jij Aktivia verlaten. Ik vond de samenwerking met jullie heel vlot en aangenaam! Een eigen bedrijf is natuurlijk ook een mooie, boeiende uitdaging! Ik wens jullie hier heel veel succes mee!

    We hebben naar de banner gekeken en deze kan nog gebruikt worden! Input voor de nieuwsbrief ontvangen jullie begin volgende week.

    Met vriendelijke groet,
    Raf Leenen
    Product Manager A.Vogel
    www.avogel.be
    ----

    Dag Patrick,
    Ik lees nu pas je mailtje: heel veel succes toegewenst met de nieuwe uitdaging!!

    Vriendelijke groeten.
    Dominique Rampelbergh
    Marketing medewerker
    www.partena.be
    -----

    Dag Patrick,
    Dank je wel voor deze info. Ik wens je veel succes voor je toekomst. En Ann uiteraard ook!
    groetjes

    Tamara Bergmans
    Product Group Manager
    www.biohorma.com
    -----

    Patrick,
    Ik houd de gegevens van jullie nieuwe activiteit bij, je weet nooit.


    Ik vond het onthaal en de sfeer op de opendeurdagen altijd positief en ik had van in het begin de indruk dat jij bij Aktivia onder jouw niveau werkte maar dat je er bleef omdat het light en ambiance was.

    Veel plezier met de nieuwe start.
    Geert Steenlant
    Manager
    www.santesa.be
    -----

    Dag Ann;
    Bedankt voor het artikel in Gos van april,verder wil ik U en Patrick bedanken voor het vele en prachtig werk dat jullie
    gepresteerd hebben voor Aktivia,daardoor heeft de wandelsport een ongelooflijke duw in de rug gekregen.
    Verder wens ik jullie veel succes in de toekomst.

    Met Vriendelijke Groeten.
    Casier Willy
    ere-voorzitter Aktivia
    -----

    Beste Patrick,
    Van harte proficiat met jullie nieuwe initiatief. Wie weet kruisen onze wegen nog wel eens ?

    met vriendelijke groet
    Hannelore
    www.sydes.be
    -----

    Dag Patrick
    Neenee, het is geen verrassing voor mij dat jij die stap gezet hebt ! Het zat immers al altijd in je bloed. Bovendien , denk ik, dat er teveel “logge administratie” was in je vorige job. Zeker en vast zullen daar heel wat mooie en positieve periodes geweest zijn, maar het was niet echt jouw ding.

    Maar natuurlijk , een hele grote proficiat en alle succes toegewenst. Is mevrouw Ann je collega uit je vroegere job ?

    Eerlijk waar, ik vind het reuzetof en ben heel erg blij dat je de stap gezet hebt ! Succes voor jullie allebei.

    suzy
    -----

    Beste Ann & Patrick,
    Proficiat met jullie initiatief! Ik wens jullie veel succes en stel voor dat we contact houden na de drukte van de opstartperiode om verdere samenwerkingsmogelijkheden te verkennen.

    Met vriendelijke groet,
    Philip Van der Putten
    Managing Partner
    www.routeyou.com
    -----

    Dag Patrick, Ann,

    Da’s goed nieuws!!! Alvast heel veel succes met de nieuwe zaak! (Nathalie van WW had me ook laten weten dat jullie haar even een mailtje hadden gestuurd)

    Jullie zijn beiden zeer bekwame en gedreven personen die allesinds weten waarover het gaat, dus denk ik dat jullie zaak zeker succesvol zal zijn!

    Een boeiend nieuw jaar dus!
    Veel succes!

    Sabine
    www.musecommunication.com
    -----

    Dag Ann, Dag Patrick,
    Proficiat met jullie nieuwe onderneming.

    Langs mijn kant ook nog wat nieuws: ik werk nog tot einde 2007 bij Weight Watchers om dan een paar “sabat”maanden te nemen en me dan te storten in nieuwe avonturen.

    Ik wens jullie veel succes en wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen ;-)

    Met vriendelijke groeten,
    Nathalie Tverdy
    Marketing Manager
    www.weightwatchers.be
    -----

    Ann, Patrick,

    Van harte gefeliciteerd!
    Het ondernemersbloed kruipt waar het niet gaan kan.
    Tot snel.
    Klaus.

    _______________________

    Klaus Lommatzsch
    Managing Partner
    www.duvalguillaume.be
    -----

    Dag Patrick,
    jullie hebben inderdaad niet stil gezeten!


    Alvast veel succes. Ik stuur in ieder geval jullie mail door aan geïnteresseerden.

    Groetjes,
    Gitta BELLENS

    Strategy & Planning Services

    01-04-2008 om 17:20 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)



    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mijn favorieten
  • Belle et Beau, interieurdecoratie
  • 2trees, iCommunicatie voor KMO's en zelfstandigen

  • Rondvraag / Poll
    Hoe belangrijk is internet voor uw zaak?
    Heel belangrijk, ik maak er regelmatig gebruik van
    Heel belangrijk, maar ik ken er te weinig van
    Kan op termijn belangrijk zijn, nu nog niet
    Is niets voor mijn zaak
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs