Inhoud blog
  • DE POEZEN!!!
  • welkom
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    het verbond tussen de dierenwereld en ik

    03-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE POEZEN!!!



    WEEEEEEEE!!!!!!!!!! IK BEN VERDRIETIG OMDAT STIENTJE IS WEG GEVOERT!!!!!!!
    gewoon omdat de rostjes een duif van mijn broer hebben gepakt!!!!!



    NU IS STIEN AL WEG EN BIJNA DE ROSTJES!!! MAAR OMAPOES MAG BLIJVEN!!!!
    HIJ HEET NU 'ZAZOE'!!!!!!



    IK VIND HET JAMMER VAN STIEN EN DE ROSTJES!!!!!
    MAAR TOCH BLIJ DAT ZAZOE MAG BLIJVEN!!!!!!
    IK HOOP DAT STIEN TERUG KOMT!!!!!! IK HOOP HET ECHT!!!!!!!PLEASE!!!!!!!!
    ZE IS ZO LIEF, ZO SCHATTIG,IK MIS HAAR ZOENTJES,EN HAAR KNUFFELS!!!!!!!!!


    03-05-2010 om 00:00 geschreven door 1999MEREL  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom

    welkom op mijn blog,


    eerst wil ik jullie verwelkomen op mijn website!
    hier vind je alle informatie over mijn huisdieren!!!


    ik heb 2 hondjes binnen en 5 straatkatten die ik nu nog verzorg samen met mijn zus.  onze hondjes heten Wibe en Fouke en onze katten heten: Stien, Omapoes, een broer van Stien en 2 rostjes! POESJE,SCAR EN NALA ZIJN AL GESTORVEN, MAAR LUNA LEEFT NOG!!!!!!


    ik ga op mijn blog heel veel uitleg geven over onze dieren en tegelijkertijd informatie geven erover!! ik wens jullie veel leesplezier en als je iets wil vragen, vraag het maar aan mij!!!


    1999MEREL

    19-04-2010 om 00:00 geschreven door 1999MEREL  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 03/05-09/05 2010
  • 19/04-25/04 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs