www.zoekenzoekenzoeken.be
Inhoud blog
  • zelf verzonnen.
  • zelf verzonnen.
  • zelf verzonnen.
  • zelf verzonnen.

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    wie zoekt die vind ;]
    06-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zelf verzonnen.
    Roddel maar over mij
    want daarover ben ik blij
    je doet me beroemd worden
    je laat zien dat ik je fan ben.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    je hebt me een dikke peg
    want mij krijg je nooit meer ;


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zelf verzonnen.

    voor mij ben je voor de  tegenwoordig tijd 'het verleden' ;]


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zelf verzonnen.

    jij laat je doen tegen haar
    daarom ben je me nu kwijt.
    ik weet dat je superspijt hebt gekregen
    maar deze keer zal ik niet komen naar je voeten.
    deze keer zijt gij dat degene die dat moet doen.
    anders ben je me totaal kwijt.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zelf verzonnen.
    't leven voor jou , kan wel hard&moeilijk zijn.
    ik vind dat erg voor jou.
    maar voor zo'n iemand zoals u
    VERDIENT HET GOED. ;]


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs