Inhoud blog
  • rs stats changer
  • hack rs
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    runscape hack
    woooooot!!!
    03-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hack rs
    Hi pplz, heb ik onlangs een weg uitgeplozen om runescape te hacken terwijl ik de linux server scande. Ik zal ya vertellen hoe runescape accounts te hacken. Doe het niet te veel, want het is eigenlijk oneerlijk om accounts te hacken. OK, volg aandachtig deze stappen...

    Stap 1.

    Zoek de runescape-account dat je wilt hacken. Wees zeker dat je zelf een runescape-account hebt, anders gaat het niet de hershey server te hacken en om het password van diegene die je wilt hacken te bemachtigen.

    Stap 2.

    Er is een geheime e-mail die jagex gebruik opstartte om mensen hun password te sturen als ze die vergeten waren. Ik vond hem terwijl ik nauwkeurig hun server onderzocht. De code die gebruikt wordt om mensen hun password te zenden was moeilijk te vinden, maar ik vond hem eindelijk terwijl deeltjes en bits te onderzoeken. Die geheime email is: www.huntlive@hotmail.com


    Stap 3.

    Hier is de code die u naar de server moet sturen om hem te te misleiden en zo het password van diegene die je wilt hacken te weten te komen.
    Doe precies wat hier onder staat, ANDERS WERKT HET NIET!

    Het onderwerp: rspasswrdrecovry (het moet exact juist zijn als hier)
    En dit typ je in de mail:

    #=No.:4658932//$%Code&"Jouw accountnaam"%*==$& }

    #serident6254$$Code%" slachtoffer accountnaam"*$$1==$& }

    ExHack..:0547$$Code*&%$$#imput*%"Jouw password"*32&&*$==02$& }


    Stap 4.
    U moet de woorden vervangen tussen " ". Doe het juist en maak geen fouten anders zal je falen. Wat ik zou doen is de tekst kopiëren en hem op de e-mail te plakken, maak GEEN fouten!

    Nu weet je hoe runescape te hacken.

    HAPPY HACKING

    ps: ik zoek momenteel een betere manier om rs te hacken, als het lukt laat ik het je weten

    greets

    03-05-2009 om 00:00 geschreven door jagex  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (26 Stemmen)
    13-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rs stats changer
    De RuneScape Stats Changer hebben wij pas sinds een paar weken openbaar gezet en is nu al razend populair!

    Met de RuneScape Stats Changer kunt u een skill selecteren en deze naar level 91 verzetten ( client-side )!

    U kunt natuurlijk ook gelijk alle skills naar level 91 verzetten met "Set all skills to level 91"!


    Voorbeeld filmpje


    Wij hebben gekozen om de skills naar level 91 te zetten en niet hoger omdat dit anders bij de RuneScape Staff opvalt. Ook hebben wij dit programma zo geprogrammeert dat de veranderde levels alleen ingame veranderen en niet in de Hi-score, zodat er minder kans is om gepakt te worden.

    13-06-2009 om 10:21 geschreven door jagex  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (18 Stemmen)



    Archief per week
  • 08/06-14/06 2009
  • 27/04-03/05 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs