Inhoud blog
  • dinsdagmiddag..
  • terwijl pepijn ziek naast me zit..
    Zoeken in blog

    Foto
    iets meer dan 3 uren..
    op weg naar de matharon van parijs.
    14-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dinsdagmiddag..

    gisteren, maandag, 1 u 08' gelopen. 12,8km. goed hé..

    ik ben geen beginnend loper, laat dat duidelijk zijn.. ik ben lid van een club sinds 28 augustus 1984.
    da's al een tijdje hé.. toen waren er de olympische spelen in LA. carl lewis en den ben tegen elkaar..die hebben ervoor gezorgd dat ik bij racing gent ging aankloppen en me inschreef om er te lopen..
    en ik kan me sinds lang een leven zonder lopen niet meer voorstellen..
    ik beweeg graag.
    ik dans graag, zwem graag, fiets graag, klim graag..
    en daarom ook dat ik me zo goed voel in mijn job.. een perfecte combinatie van fysieke en mentale inspanning..
    gisteren was mijn oogappeltje ziek.. ferme koorts.. vandaag is hij al veel beter.. hij loopt ook graag, beweegt heel graag.. al mijn kinderen trouwens.. dansen, turnen, wandelen.. super vind ik het..
    vandaag heb ik mijn auto eens netjes gepoetst..ik ga hem verkopen.. een ander project.. ik vertel het je nog wel.. maar nu ben ik blij dat mijn oranje bolide weer netjes is. en ik heb dan maar in 1 zwik de vloer hier binnen ook een beurt gegeven..energie genoeg..

    Ma mère elle m'écoute toujours
    Quand je suis dans la merde
    Elle sait quand je suis con et faible
    Et quand je suis bourré comme une baleine
    C'est elle qui sait que mes pieds puent
    C'est elle qui sait comment j'suis nu
    Mais quand je suis malade
    Elle est la reine du suppositoire

    mooie tekst hé.. was gisteren 1 van de liedjes in mijn mp3 toen ik liep..is van arno. dans les yeux de ma mère.. het is fijn te kunnen lopen met muziek.. vroeger ging dat niet zo vlot.. nu heb je niet veel nodig.. ik dans dan bijna lopend.. ze zouden me eens moeten bezig zien, soms..ha !
    en terwijl ik dit schrijf zingt bowie op de achtergrond. ik wil steeds muziek. en vele teksten zing ik mee. jij ?

    straks ga ik nog eens lopen. rustig en niet te lang.. een half uurtje of zo.
    en morgen al zeker ! 's avonds, hier in de club. stax. en hopelijk is pepijn voldoende hersteld om mee te gaan.

    14-10-2008 om 17:23 geschreven door Henri Blois de Trelong  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.terwijl pepijn ziek naast me zit..
    .. begin ik aan mijn eerste blog.
    dat is niet zo simpel.. hij is een kruiswoordraadsel aan 't invullen en vraagt me constant hulp.. (spaanse heer, 5 letters) enfin, ik zou eraan beginnen, vandaag, dan maar zo.
    gisteren deze tijd zat ik in rotterdam, in 't maritiem trainingscentrum, met de duikers van mijn werk.
    gisteren deze tijd was ik dus nat, met een duikpak aan in een drijvend zwembad, op zee..nu zit ik te tokkelen aan tafel terwijl buiten de herfstzon overuren aan 't kloppen is..
    het is vandaag maandag. het is van vrijdagavond geleden dat ik liep. 3 kwartier ongeveer, een mooie fartlek hier niet zo ver vandaan : in 't park naast de rozebroeken in st amandsberg, bij gent, via destelbergen..
    en daar zal ik in deze blog veel over schrijven : over lopen.. want gisteren heb ik me ingeschreven voor de marathon van parijs.
    pffieuw.. de kop is eraf gebeten.. we zijn weg..

    13-10-2008 om 14:15 geschreven door Henri Blois de Trelong  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 13/10-19/10 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs