Inhoud blog
  • gelnagels
  • ze zijn er !!!!!!!!!!!!
  • dagboek van teisha
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    maltezer blog
    alles over maltezer en dekking
    14-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de dekking ......
    het voorspel begint meestal met spelen
    en elkaar leren kennen
    bij ervaren dekreu's word dit meestal achterwege gelaten



    de honden zijn hier gekoppeld
    meer kans op een geslaagde dekking

    14-11-2009 om 16:43 geschreven door an  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (5 Stemmen)
    Categorie:alles over een dekking en geboorte
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's van ons vorige nestje
    onze maltezer snoopy had 5 pups
    hieronder enkele foto's
     







    14-11-2009 om 16:37 geschreven door an  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (8 Stemmen)
    Categorie:alles over een dekking en geboorte
    13-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik ben ..
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    hallo , ik ben dus an
    zit in het noorden van limburg  en ben
    gelukkig getrouwd
    aangezien ik over ruime info beschik en 
    ik nagelsyliste ben.....
    kan u vragen stellen en 
    eventuele afspraken maken 

              op nr  :
    0474/41.03.45

    13-11-2009 om 00:00 geschreven door an  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:wie ben ik ?
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom op deze blog
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Welkom op deze blog ..
    kijk rustig rond ..
    deze blog gaat voornamelijk over de  Maltezer...
    daarbij ben ik nagelstyliste 
    geef een seintje op nr 
    0474/41.03.45
    gelegen in limburg (belgie)  
     


     

    13-11-2009 om 00:00 geschreven door an  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (17 Stemmen)
    Categorie:de loopsheid van een teefje

    Archief per week
  • 29/03-04/04 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 07/12-13/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 09/11-15/11 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Categorieën
  • alles over een dekking en geboorte (3)
  • dagboek van teisha (1)
  • de dracht (1)
  • de evolutie van pup tot hond (1)
  • de loopsheid van een teefje (2)
  • heden op 04/01/2009 zijn geboren .... (1)
  • in memorian (1)
  • pup bespreken ... het kan (1)
  • teisha de maltezer (foto's ) (1)
  • wie ben ik ? (1)

  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    E-mail mij

    blue-lady012303@hotmail.com


    Foto

    Laatste commentaren
  • op weg ... (an)
        op dagboek van teisha
  • reuke opnieuw beschikbaar ............ (an)
        op dagboek van teisha
  • 5 weekjes ver al (an)
        op dagboek van teisha
  • al bijna 4 weken nu (an)
        op ze zijn er !!!!!!!!!!!!
  • bijna 3 weekjes jong (an)
        op ze zijn er !!!!!!!!!!!!
  • bijna 2 weken (an)
        op ze zijn er !!!!!!!!!!!!
  • dana onze eerst geborene (filmpje ) (an)
        op foto's van ons vorige nestje
  • michael -filmpje (an)
        op ze zijn er !!!!!!!!!!!!
  • bijna 1 week jong !! (an)
        op ze zijn er !!!!!!!!!!!!
  • nieuwe foto's 08/01/2010 (an)
        op dagboek van teisha
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    voetstappertje
    www.bloggen.be/voetsta
    Zoeken met Google



    Zoeken in blog


    Over mijzelf
    Ik ben an
    Ik ben een vrouw en woon in in limburg (belgie ) en mijn beroep is vorlopig geen .
    Ik ben geboren op 02/12/1975 en ben nu dus 48 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: site bezichtigen .
    ik zou het apriceren mocht u iets schrijven . vragen zijn uiteraard welkom dank u
    welkom allen

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum




    Inhoud blog
  • gelnagels
  • ze zijn er !!!!!!!!!!!!
  • dagboek van teisha
  • bespreking van een pup ? mail me dan ff
  • de dracht ....

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    parijsnieuws
    www.bloggen.be/parijsn

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.


    Een interessant adres?

    Mijn favorieten
  • hondenmandje

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kodalinefansite
    www.bloggen.be/kodalin
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    fjos
    www.bloggen.be/fjos


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs