Inhoud blog
  • woop
  • foto's trueshit ! <3 =
  • vervelen in de klas met hoop inspiratie :p
  • ....
  • Ooit al zoo verliefd geweest ! <3
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    verhalen en gedichten!
    vg.
    30-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom!!
    Hallo iedereen. Welkom op mijn blog.Er is nog veel werk aan en ik moet nog een beetje kijken hoe het moet . Maar het zal me wel lukken . Er staat nu nog niks op mijn blog . Daarom vraag ik aan jullie: voor een tof onderwerp (vb.dromen , horror, avontuur , dieren enz.). Zoek een mooi leuk of mss wel een grappig onderwerp. de leukste haal ik uit en maak ik er een gedicht , verhaal , dagboek of wat dan ook van . Dus denk een keer heel goed na . al vast bedaankt .

    30-05-2012 om 10:54 geschreven door het schrijfmeisje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
    17-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.woop
    filmpjes dat ik zie jeej

    Bijlagen:
    Video0057.3gp (448 KB)   
    Video0058.3gp (512 KB)   
    Video0060.3gp (352 KB)   

    17-10-2013 om 21:33 geschreven door het schrijfmeisje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's trueshit ! <3 =


















    28-04-2013 om 22:41 geschreven door het schrijfmeisje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervelen in de klas met hoop inspiratie :p
    1 die vind ik de beste :
    Games in het heden, verleden en toekomst in het leven. 
    3 levens ,oneindig weg monsters die je overal zag. ver weg. 
    speel, verlies of win...

    nu gwn dingen waar ik later een boek ga over schrijven :
    2 Ik een meisje? haha neen, ik weet niet wie ik ben. ik heb altijd vlechtjes in me'n haar . 
    als ik of iemand het los maakt dan word ik boos en komen de vlechtjes vanzelf terug. 
    Ze zeggen dat ik de duivel ben maar ik weet wel beter...

    3 ver met de trein meegenomen, ouders afgepakt, avonturen beleefd, slecht geleefd,
     vrienden moeten verlaten, nooit meer zien, 
    verliefd worden in een verwarde wereld,mishandeld worden , littekens,
     je weet hoe het eindigen zal :/ </3

    4begraaf zich zelf in net als een welp in een hele diepe put.mensen willen helpen maar ze kunnen niet helpen.dingen in het verleden gebeuren,het heden komt.anders denken,zoveel leren , anders voelen,mensen niet kennen,vijanden noemen we mensen.ik ben anders an de rest, het pad van de mensen mag ik niet bij komen, regels verbreken? inorme straf! heb ik dat verbroken? nja , een mens is in mijn leven gekomen. ik ben geen mens ! ik ben iets heel anders! niemand kent mij , ik bken mezelf niet eens... het begon eigenlijk heel slecht...

    28-04-2013 om 22:34 geschreven door het schrijfmeisje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.....
    blblbnl

    Bijlagen:

    Click to play thttp://
    Click to play t   <br/></i></p>
					<h1 align= 12-02-2013 om 09:58 geschreven door het schrijfmeisje  
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ooit al zoo verliefd geweest ! <3
    ooit al zoo verliefd geweest.ooit al het woordje sweetheart  gebruikt.ooit al keer zoo hard gehuild voor een jongen.ooit al een keer zo zeker geweest dat je die ene jongen heel je leven wol geven.ooit al zoo zeker geweest at hij de ware is. ooit al verliefd geweest? liefde is mooi dus maak het niet stuk.en iedereen verdient een kans.voor mij part geef ik hem oneindig kansen. i love you sean! <3 liefde is toch mooi.toch? <3 (tot het eindigt natuurlijk ) ik hoop het noooit!

    12-10-2012 om 14:33 geschreven door het schrijfmeisje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kweetniet ! blablabla tietel ! <3
    voorraf in zendpario!!:
    doodgewone vrienden waren op een doodgewone school buiten aan het spelen.na een tijdje waar iedereen elkaar leert kennen was het alsof iedereen dingen verzwoog voor elkaar . iedereen vertrouwde wel elkaar . ze vertelten over hun leven.
    kenzo vertelde dat hij nooit zen ouders meer had gezien aan zen 6jaar.
    emma vertelde dat haar kleine zus verdwenen was .
    sean vertelde dat zen ouders op een nacht weg waren.
    en ik ik vertelde dat ik in een jeugd instelling moest zitten! wrm dat heb ik nooit verteld.
    maar toen ze elkaar echt leerden kenn begon het ergste te komen !!................................................................
    ........blablabla er gebeurdn veel dingn en blabla................

    het einde van zendpario!!:
    sean: ik ben een alian en ik moet nog iets bekenn ,ik heb je gebruikt! :(
    celine:ik kan het niet geloven!ik moet ook iets bekenn ,ik wol het jhe al altijd zegn maar het is zoo moeilijk , je weet niet hoe ik moe levn het is zoo moeilijk om het te verzwijgen maar ik ben geboren met al de elementen vuur,water,aarde en lucht en ik heb je ouders ontvoerd!
    word vervolgd.

    kenzoo:emma ik moet je iets bekenn ,ik ben soms uit het niks weg dat is omdat ik ben 10 ben ,heel de wereld is opzoek naar me maar niemand weet dat ik ben 10 ben maar emma ik hou van jhouw!!
    emma:ik ben blij om dit te horen want ik ben een spion en tegelijk ook een seriemoordenaar!
    word vervold.

    dylan: mensen ik heb ook een geheim te vertellen ik hou van barbiepoppen en ik ben gay !
    emma,sean,kenzooen celine :dit is niet het gepaste moment ,dylan !!!!
    word vervolgd.

    celine: hoe durf je me gebruikt te hebben ik hou van jou!! ik zal je nooit vergeven! en je hebt al heel je leven gelogen tegn me! want je bent gewoon een alian!!(maar wel een lekkere alian) :)
    sean:sorry ik kan het gwn niet aan ,ik hou ook van jouw maar jij hebt me ouders !! waar zijn ze!!
    word vervolgd.

    emma:kenzoo ik hou van je maar ik ik heb je ouders vermoord! het spijt me ik wist het echt niet!
    word vervolgd.

    (tom kwam rennend aan gelopen)
    tom: help!! ik word achter volgt door mummies!!
    word vervold.

    (srecko kwam te voorschijn uit te bosjhes)
    srecko: ik heb jullie horen praten en ik moet ook iets bekken ik ben een draak ik kan me verandern in een draak ,maar ik moet zoo snel mogelijk vluchten !!
    word vervolgd.

    12-10-2012 om 09:04 geschreven door het schrijfmeisje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Een leven zobder liefde"

    "Een leven zonder liefde"

    Het gaat over een jongetje.Hij voelt zich soms niet zo goed thuis bij zen vrienden of bij ze familie.Hij weet niet warom.Maar hij voelt hem anders dan de rest. Hij voelt hem niet belangrijk. Hij voelt hem als een heel klein druppeltje in de lucht.Het is dan ook nog dat niemand hem begrijpt.Het jongetje heeft één iemand en dat is het stokstaartje dat hem altijd volgt. Hij is dan ook nog smoorverliefd op een meisje uit zen school. Ook al begrijpt niemand hem dat hij zielsveel van haar houd,zelfs is hij nog zo jong.Hij voelt zich echt thuis bij haar.Hij doet er ook alles aan om haar dan maar ook één keer te spreken of te maken dat ze om hem heeft. Maar het meisje wil maar niet snappen hoeveel het jongetje om haar heeft.Zijn vrienden lachen hem uit omdat hij verliefd is op het lelijkste meisje van de klas.maar ze begrijpen maar niet dat het allemaal van binnen zit en niet vanbuiten.Het jongetje zen ouders haten hem ook al. Ze vroegen hun altijd af warom ze geen meisje hadden maar een stomme jongen. Ze haten hem zo.Zijn familie moet hem ook niet hebben.Er gaat een gerucht door dat hij velslaafd is aan drugs wat helemaal niet waar is.Hij denkt dat zijn papa dat gezegt heeft.Ook al deed hij soon zen best om lief te zijn en om niks verkeerd te doen.Het luktte hem nooit.Hij werd altijd geslaan door hun.Hij durft en kan het dan ook aan niemand vertellen.Tot hij op een dag een nieuwe jongen leerd kennen.Hij hoorde wat de nieuwe jongen allemaal meegemaakt had .Het jongetje wol derict zijn verhaal vertellen.Eindelijk iemand die hem begreep.Ze besloten samen een lijst te maken.Aan de ene kant stonden al hun ongelukkige dingen en aan de andere kant hun gelukkige dingen.Ze besloten alles te proberen om toch een paar dingen op de lijst te kunnen zetten bij gelukkige dingen.Het jongetje probeerde zoveel dingen om te laten zien hoeveel hij van het meisje houdde.Maar het luktte maar niet.Ze zei steeds opnieuw dat ze het niet kon proberen met hem.Maar op een dag was het hem wel gelukt (ja dacht hij toch).Het was soon twee jaar verder.Waneer ze pas in het midderlbare zaten.Ze schreef altijd lieve tekstjes naar hem.Toen begon het met praten en langzaam werd ze verliefd op hem (ja dat dacht hij tenminste ).Tot ze op een dag zei op een feestje "drink dit leeg" het jongetje zei "moet dat echt het is alcehol dat is niet gezond hoor.Maar het meisje bleef hem dwingen om het op te drinken en zei "één glaasjhe maar dat is niet zo erg toch?" Het jongetje hield zoveel van haar dus luisterde hij naar haar en dronk het toen op.Na een paar glaasjes zag hij een beetje wazig.Hij zag zen meisje met een raar spul in haar handen het leek wel drugs ofzo.Het meisje deed het in z'n drank en zei "drink het!".De jongen wol het niet maar nam het toen en dronk het op. Hij voelde zich niet echt goed en begon meer wazig te zien.Hij viel neer.Het laatste wat hij zag was zijn meisje kussen met één van zijn vrienden en het laatste wat hij hoorde was "goed gedaan sgatje je hebt de weddingschap zeker gewonnen".Wanneer hij wakker word ligt hij in het ziekenhuis.De dokters stellen hem duizend vragen.Wat is er gebeurd?Weet je nog iets?Heb je ouders? Waar zijn je ouders?Ken je iemand die voor je zorgt ?Zal ik een vriend of een vriendin bellen voor je ?Hij antwoorde niks .Hij begon te huilen.Hij staarde naar het stokstaartje voor de ruit die hem altijd volgt.Hij begon luid op te denkn "warom, warom mij kan het nu voor ene keer niet mij zijn ,ik ben niet de gene die dit verdient ik verdien veel beter " Hij keek strak de dokter aan en vroeg hem snikkend "wat heb ik verkeerd gedaan?"De dokter staarde hem bezorgd aan en ging de deur uit.De jongen bleef hem verdrietig aanstaren.s'Nachts heeft hij een uur zitten snikken en huilen tot hij in slaap viel.Hij droomde over een wereld waar het gras roze was en de bomen appelblauwzeegroen. Hij stapte op zijn blote voeten in het roze gras naar een mooi klein groen huisje.Hij kwam binnen en zag zijn ouders het hele huis verzieren.Het bleek dat hij jarig was.Toen kwam het meisje waar hij nog altijd zielsveel van houd ook al heeft ze dat hem aan gedaan.Je wil niet weten hoeveel een jongen verliefd kan zijn.Het meisje zei sorry en nam hem mee naar een plek waar het te prachtig was. Zijn vrienden paseerden en zeiden wat heb je daar een leuk meisje bij je en stapten verder.Hij zag een mooi fel licht en hoorde plots niets meer.Even stopte zijn hart maar na een paar minuten kwam hij weer bij.de jongen met zijn lijst stond naast hem en zei tegen de dokter dat hij zijn broer is en mocht hem binnen een paar dagen mee pakken.Het jongetje zei tegen hem "sorry ik kan het echt niet meer aan". De jongen zei teug " denk aan de lijst je kan het er zal echt iets gelukkigs gebeuren.De jongen zei " vergeet die stomme lijst gewoon ,het zal me nooit lukken" en hij liep huilend weg.Terwijl hij huilend weg rende bokste hij tegen een meisje , het was weer dat meisje. Hij zei niks.Hij rende gewoon verder.Het meisje liep achter hem aan.De jongen liep op een brug en klom aan de buiten kant van de brug. Het meisje rende en zei vlug " stop!!!". De jongen zei "warom zou ik moeten stoppen ik ben niets waard ,en meisje toch warom zou jij het willen stoppen als je me het zelf hebt aan gedaan !!!!?? ik zei dat ik zielsveel van je houdde ik deed er alles aan om jouw te krijgen wat kreeg ik een leven vol haat.Ook al ben je een fuckking kud hoer je wil gewoon niet weten hoeveel ik van je hou !!!!"hij sprong er af. Het meisje begon te huilen en zei "het was niet mijn bedoeling!!!!"

    Maar het was te laat .Het meisje had er heel veel spijt om en ging elke avond naar zijn begraafplaats.Ze werd vrienden met de jongen met zijn lijstje ze vond ook het stokstaartje en zorgde voor hem.Toen ze hoorde wat het jongetje die van haar houdde allemaal heeft meegemaakt was ze er kapot van.Ze werd woedend op haar zelf begon even met alles te gooien wat ze zag en belde toen aan de jongen zijn ouders z'n deur.En schreeuwde "jullie zoon is dood ,hij heeft zelfmoord gepleegt omdat hij nooit lievde kreeg omdat hij te ongelukkig was om dat niemand om hem gaf zelf ik niet maar jullie moetn jullie schamen .jullie waren en blijven de ouders van hem .konden jullie hem dan geen klein beetje lievde geven en ging woedend weer de deur uit.Toen kwam ze naar school en begon ook weer te schreeuwen tegen zijn vrienden.Na al deze gebeurden nissen werd ze gepest op school maar het boeide haar niks . ze weet nu eindelijk hoe het jongetje hem voelde.

    want nu weet ze dat hij nooit geleefd heeft hoe hij wol leven.Ze zei het elkke dag op nieuw want ze had er soon spijt van.Maar mensen toch hij wol alleen maar een klein beetje lievde en een heel klein beetje geluk. maar kreeg hij dat nee hij kreeg het nooit.hij kreeg alleen maar wraak maar hij dacht en denkt nog altijd wat hij verkeerd had gedaan???!!!!!!!!!

    einde
    Dit heb ik zelf geschreven ik hoop dat jullie het mooi vonden.

    08-09-2012 om 10:07 geschreven door het schrijfmeisje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    07-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leuke zinnetjes !! <3

    dit zijn een paar zinnetjes dat ik wel leuk vond :)

    -

    blijf jhe langer op doe een zak op jhe kop :)

    - ik was ik ,jij was jij nu is het wij <3

    - Zomaar een meisje... zomaar verliefd... zomaar een jongen... die dat niet ziet >

    - ik word jaloers, ik word boos, ik maak me zorgen, ik ben nieuwsgierig, maar dat is alleen maar omdat ik om je geef <33

    -Het is fantastisch als je iemand knuffelt waar je van houdt & die je nog harder terug knuffelt ♥

    -iemand missen als je alleen bent is geen Liefde... aan iemand denken als je het druk hebt, dat is pas Liefde ♥--

    -Fake vrienden zijn erger dan echte vijanden --

    -Iemand vergeten waar je van houdt, is zoals iemand herinneren die je nooit gekend hebt♥

    -Veroordeel me niet aan de hand van wat anderen over me zeggen... Leer me eerst kennen!

    -Wees niet te zeker als iemand zegt dat hij/zij je leuk vindt. De vraag is voor hoelang? -Net als seizoenen, veranderen mensen ---

    -Het Leven is zoals een puzzel & jij bent mijn ontbrekend puzzelstukje ♥

    -Soms moet je door de moeilijke dagen, om de beste dagen van heel je Leven te verdienen #

    -Hersenen zijn echt speciaal Ze werken 24 uur per dag 365 dagen per jaar Vanaf je geboorte tot... je verliefd wordt #♥

    -Achter mijn lach ligt alles wat jij nooit zal begrijpen...

    -Liefde wordt stil gesproken, in een taal die enkel door 2 harten verstaan kan worden♥♥

    -er is geen 1 smsjhe die khan beschrijvn hoeveel ik van jhe hou !!! <3

    -Liefde begint met een lach, groeit met een kus en eindigt met een traan.


    -Zonder jou kan ik niet leven,zonder jou gaat alles mis...want door JOU heb ik geleerd wat échte liefde is!!


    -Hij vraagt: wat wil je voor kado? Zij zegt: het enigste wat ik wil ben jij

    -Op de wereld staan wel duizend rozen, al gaf ik elke roos aan jou was dat nog niet genoeg om te zeggen hoeveel ik van je hou!


    -Jij bent mijn adem en mijn alles, je bent mijn denken en mijn taal. Zonder jou kan ik niet leven, nee, je bent het helemaal.


    -Als de enige plaats waar ik je kon zien in mijn dromen was,... zou ik voor eeuwig slapen

    -Hartkloppingen:de één krijgt ze van de warmte, de ander van de kou, maar ik...ik krijg ze van jou.


    -Ik ben boos op je ik praat weer als ik een kusje krijg.

    -Snap je dan niet dat ik jou leuk vind

    -Jouw naam is in mijn hart geplant zoals een patat in patattenland!


    -Weet je wat raar is? Ik kan niet vliegen en ben toch in de wolken...


    -Ik wil voor de rest van men leven van je houwen, zeker met je trouwen, de moeder van je kindjes zijn ... en waaraan had ik nog gedacht... laten we van elkaar dromen vannacht


    -Ik heb geen hartje van zilver, ik heb geen hartje van goud, maar ik heb een hartje dat eigenlijk wel een beetje van je houdt!

    -Ik stuur jou een eiland vol kusjes op een zee van liefde


    -Love is love, love is you, I love love, so I love you


    -4 woordjes deden mijn benen trillen.4 woordjes deden mijn hoofd draaien.4 woordjes deden mijn hart sneller kloppen.4 woordjes ... ik hou van jou


    -Ik voel je in mijn armen. Ik voel je op mijn huid. Hoe hard ik ook zal schrobben je gaat er niet meer uit!

    Weet je nog ... gisteren, gisteren in de schuur. Je wilde me kussen, je miste m'n mond en kuste de muur!!


    -soms lig ik te dromen misschien ziet hij toch iets in mij, maar dan doe ik miin ogen weer open en is alles weer voorbij


    -Jij bent een schat, een schat die goed verborgen lag. Na lang zoeken heb ik je toch gevonden. Nu ben ik zo blij dat ik altijd lach.


    -Liefde is moeilijk, Liefde is zwaar, Ik hou van jou ...
    Wist je dat maar.


    -Dat ik van je hou , dat is geen wonder. Maar dat jij om mij geeft dat is heel bijzonder.

    -Zoveel vogels die fluisteren alleen maar over jou, jij moest eens naar ze luisteren dan weet je hoeveel ik van je hou.


    -Liefde zit in een klein hoekje, jammer dat de aarde rond is!!!


    -Als jij honderd kan worden, wil ik honderd min een dag worden zodat ik nooit een dag zonder jou hoef te leven.


    -De hemel is bezaait met gouden sterren die blinken in het licht van de maan , maar het allermooiste van die lichtjes zie ik nog altijd in jou ogen staan ...


    -Wat is een bloem zonder zon, wat is de aarde zonder lucht. Wat ben ik zonder jou, daarom zeg ik dat ik van je hou

    -Morgen komt er weer een dag.Een dag die ik liever met jou zag....zonder jou brengt het geen vreugde meer, alleen slechts doffe pijn!


    -Ik mis je zo hier om me heen, zoveel mensen, maar toch alleen. Ik mis je lippen,je lieve lach, ik mis je steeds meer,iedere dag ...

    -Vandaag hou ik meer van je dan gisteren, maar minder dan ik morgen zal doen


    -Ze zeggen dat kinderen de waarheid spreken. Moet ik dan terug een kind worden om te zeggen: "Ik hou van jou"?


    -Klein en kort, zacht en lief sms ik gauw, dat ik zielsveel van je hou!


    -LIEFDE is iets moois,een verlangen, een gevoel dat je zou willen vangen. LIEFDE is het gevoel dat je levenslustig maakt. LIEFDE is iets wat nooit meer overgaat!


    -Weet je wat,er is in heel de wereld niet zo'n schat waarvan ik van hou zoals van jou en ik wil heel de wereld laten weten dat ik je nooit zal vergeten!


    -Jij bent in mijn hart altijd en overal, er is niemand in de wereld die mijn zo'n fijn gevoel geven zal.


    -moet me geloven dat je nooit in mijn hartje zult uitdoven.Alleen jij kan mijn gevoel vertalen en blijf je voor altijd in mijn hartje stralen!


    -Liefde is eeuwig, alleen de partners wisselen ...


    -Geen letter is mooi genoeg ... Om je naam mee te schrijven ... Dus roep ik hem maar luid ...Voor me uit


    -Hoe kan ik verdrietig zijn en tegelijk zo blij ... is 't om dat ik weet ... jij bent pas morgen weer bij mij


    -zo vaak geschreven,zo vaak gezegd,soms uitgelegd,die zin,dat speciaal gevoel,ik hou van jou,dat is wat ik bedoel!!


    -Slaap schatje slaap... en toen vielen mijn oogjes dicht... en droomde ik een nachtlang van jou... wat ik hier mee wil zeggen... DAT IK VAN JE HOU!!!


    -Eenzaam? nee, hoe kan ik eenzaam zijn als jij altijd in mijn gedachten bent.Ik word met je wakker en ga met je slapen. Ik hou van je!!


    -Leven zonder liefde is leven met vedriet, leven zonder liefde is het leven niet. Leven zonder liefde is leven zonder jouw,maar dat kan ik niet omdat ik van je hou

    -Zoals een roos water nodig heeft, zoals een seizoen verandering nodig heeft, zoals een dichter een pen nodig heeft, zo heb ik jou nodig!!


    -Vergeven is de liefde nog eens gelijk geven ...


    -Ze hebben me geleerd dat 1 uur 60 minuten is, ze hebben me geleerd dat 1 minuut 60 seconden is, maar ze leerden me nooit dat 1 seconde zonder jou eeuwig duren kan!


    -Mijn ogen waren op jou gericht... het was liefde op het eerste zicht...


    -Als de wereld van papier was en de zee van inkt dan zou ik overal schrijven hoe lief ik je vind!


    -Ik denk niet veel, ik denk niet gauw maar als ik denk, denk ik aan jou!


    -Als jij een traan was zou ik nooit meer durven huilen anders zou ik jou verliezen !


    -I miss you ... I need you ... More and more .... each day ... I love you ... more than words ... can ever say


    -Als jou hart een cel is, dan wil ik levenslang!


    -Als je boos op me bent, geef me dan ook al mijn kusjes maar terug !

    -Verliefdheid is dat ze je aankijkt en zegt: "Ik wou dat je een kanibaal was.


    -Word samen met mij oud! ...... Het beste moet nog komen...


    -Tranen in mijn ogen ......... Tranen om jou ...... Tranen die beseffen hoeveel ik van je hou


    -Rozen zijn rood en de lucht is blauw ........ jij bent die persoon waar ik van hou


    '-s Morgens eet ik niet want dan denk ik aan jou, 's middags eet ik niet want dan denk ik aan jou, 's avonds eet ik niet want dan denk ik aan jou, 's nachts slaap ik niet want dan heb ik honger


    -Liefde is als oorlog: gemakkelijk te beginnen maar heel moeilijk te beëindigen.


    -Als ik denk, denk ik aan jou. Als ik kijk, wil ik naar jou kijken. Ik ben stapelgek op jou, al begint het op een verslaving te lijken


    -Ik wou dat ik een traan was, geboren in jouw ogen, levend op jouw wangen en stervend op jouw lippen


    -Als een regendruppel zou betekenen...ik hou van jou en jij mij zou vragen hoeveel ik van je hou wedden dat het dan de hele dag zou.......regenen !Ik hou echt heel erg veel van je


    -Geluk is: getrouwd zijn met je beste vriend

    -Ik hou nu al meer van je dan toen ik deze zin begon.

    -Ik hou zoveel van jou dat als je me ooit verlaat ik met u mee ga.


    -Je lacht altijd je zegt nooit nee je doet me nooit zeer...mijn lieve...lieve teddybeer


    -alles is liefde maar wat is alles?

    -als jhe echt van me hield was jhe nhiet weg gegaan uit me levn

    -een blik van jhouw zegt meer dan duizend woordn

    -geloof jhe in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een kheer langs lopn?

    -het moeilijkste in jhe levn is wanneer jhe ziet dat degena waarvan jhe houd op een ander begint te valn

    -ik heb gevochtn voor jhe liefde,maar ben gestorvn door de pijnjhe was nooit degene die jhe had moetn zijn

    -ik hou nog steeds van jhe maar jhe bent zoo verranderd :(

    -ik hou van jhouw met hart en ziel maar let nhiet op mij ik ben een debiel

    -jhe zal nooit ophoudn van iemand te houdn jhe probeert alleen zonder hen te levn

    -liefde is als een spin het is een web en ik loop er steeds in

    -nooit heb ik zoveel om iemand gegeven, nooit heb ik zoveel voor iemand gevoeld,nu weet ik eindelijkwat er met ware liefde word bedoeld

    -hmmm nhee niemand zal ooit begrijpn hoeveel ik om hem gaf


    -ik dacht at jij anders was,maar jij ben net zo,zon jongendie iedereen schat noemt,zon jongen die met iedereen zoent,zon jongen die niet voor echte liefde gaat,zon jongen die mij kapot maakt!!!

    -gezocht:jij

    omschrijving:knap,lief ,grappig,schattig

    misdaad:je hebt men hart gestolen

    :straf:jhe moet levenslang bij mij blijvn

    -liefde is mooi? jha in de films

    -wat zit jhe nou weer te fluitn kben jhe fucking hondjhe niet!!

    -hou van jhe zelf,jhe verdient het

    -het is voorbij en met jhe sorry en het spijt me lukt niet ...


    -ga nooit weg zonder te groeten..
    ga nooit heen zonder een zoen..
    als je het nootlot zult ontmoeten..
    kun je het nooit meer doen..
    ga nooit weg zonder te praten..
    dat doet soms een hart zo'n pijn..
    wat je 's morgens hebt verlaten..
    kan er 's avonds niet meer zijn..

    -wat is de reden? hij is de reden ..

    -bel me niet, als je me liever niet hoort..

    -kom niet naar me toe, als je niet voor me vecht..

    -mis me niet, als je denkt dat dat hoort..

    -blijf niet bij me, als je niet op me bouwt..

    -kijk niet naar me, als je liever iets anders ziet..

    -hou niet van me, als je weet ‘het gaat toch fout’..

    -ik zal nooit weten hoe te overleven zonder jou..

    -je moet weten die tijd die we samen hadden,ik nooit zal vergeten..

    -ik heb de kracht niet meer om langer uit je buurt te blijven..

    -er is een tijd van komen en gaan..

    -zonder jou, daar wil ik niet aan denken want een leven zonder jou, is niet uit te brengen..

    -tranen laten woorden spreken..

    soms is het leven moeilijk
    soms is het leven makkelijk,
    je zal er gewoon moeten mee leren leven
    wees blij dat je een leven hebt,
    misschien is hij niet altijd even perfect,
    misschien is hij niet altijd even correct,
    maar er zijn ergere dingen in het leven
    dan niet gelukkig zijn met je eigen leven..

    Ze halen me allemaal neer door hun jaloezie.
    Loop met je gezicht in de zon, dan vallen de schaduwen achter je.

    Ze halen me allemaal neer door hun jaloezie.
    Loop met je gezicht in de zon, dan vallen de schaduwen achter je.
    - Als ik kon was ik de zon, dan gaf ik al de warmte aan jou
    - Bedenk altijd dat jij uniek bent, net zoals ieder ander.
    - Veel verdriet komt voort uit de vrees om gelukkig te zijn
    - Er is niets goed of slecht, maar ons denken maakt dat ervan.
    - Fantasie is belangrijker dan kennis.
    - Zet je zorgen opzij, dan krijgt geluk meer ruimte!
    - Als iemand spreekt met tranen in zijn ogen, dan is er een regenboog in zijn hart
    - Waar je ook heen gaat, ga met heel je hart
    - Het is niet de kroon die je koningin maakt

    De reis van duizend kilometers begint met een stap.
    - Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
    - - Als je van iemand houdt, groeit je kracht.
    - Als ik jouw was zou ik ook zoveel van mij houden
    - Niemand is ooit doodgegaan door de waarheid te vertellen
    - Hoe anders alles ook is geworden, zo hetzelfde is alles tegelijkertijd gebleven
    - Het gaat er niet om waar je vandaan komt, maar waar je heen gaat
    - Wees niet alleen voorzichtig met je eigen hart, dat van een ander is ook breekbaar.
    - Als je je alleen voelt, bedenk dan dat je niet de enigste bent.
    - In moeilijke tijden leer je je echte vrienden kennen.
    - Wie het laatst lacht, sterft tenminste vrolijk.
    - Als ik jou niet had, dan was ik nergens. Als jij mij niet had, dan was jij nergens. Dus zolang we samen zijn, kun je ons overal vinden
    - Je weet dat je van mij houd
    - Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd.

    dat was het sorry er zijn er een beetje veel :) maarjhaaa dat is eigenlijk nog maar de helft . <3

    07-09-2012 om 18:26 geschreven door het schrijfmeisje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    08-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."De fantasie wereld"
    Dit is een verhaaltje.Ik heb dit verhaal bedacht aan mijn 9-10 jaar.Ik heb zelf al over dit een heel boek geschreven.Wel een beetje schrijf foutjes maar voor de rest vind ik het echt heel mooi.Lees zelf maar eens. :

    "De fantasie wereld"

    Het gaat over een meisje (Lien).Ze word gepest op school.Op een dag ontdek ze de fantasiewereld.Ze leerd daar  iemand kennen.Ze werden goeie vrienden en besloten elkaar te helpen.Alles ging goed.Ze werd niet meer gepest.Ze kreeg een vriendin.Maar alles veranderde toen het kwaad naar de fantasiewereld ging.Lien moest er iets tegen doen maar gaat het haar wel lukken.....


    Dat was het.Het boek is al helemaal af .Maar d vraag is wat vonden jullie er van . Laat het mij weten.en het is je eigen mening hee.Al vast bedankt.

    08-07-2012 om 15:49 geschreven door het schrijfmeisje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 14/10-20/10 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 08/10-14/10 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 28/05-03/06 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs